onsdag, november 9

To-do-today-and-tomorrow-lista

Inleder onsdagen med en lista över vad som ska fixas under de kommande två dagarna.
  • skaffa nytt SL-kort idag. Inte i morrn!
  • kolla efter nappar (antingen äter sonen upp dom eller så trollas dom bort på dage)
  • kolla H&M i morrn (hahaha det behöver jag verkligen påminnas om...NOT)
  • ring Tant Gredelin om inlämnade kläder
  • fundera på Fars Dag-present till maken UPDATE: tror problemet är löst, kolla kommentarer! :D
  • sätt över Bayswaterpengar till sparkonto 400 kr är en droppe i havet, men många bäckar små
  • handla mat (tråååååkigt)
  • fundera på vad som ska ta Stellas plats högst upp till vänster i bloggen - christmas countdown? dagens Vilhelm? dagens citat? (nä fy vad jobbigt att komma på ett nytt bra varje dag!)

7 kommentarer:

Anonym sa...

För mig finns det bara EN sak som ska fixas imorgon och det är stuprörsjeans. Jag blir lite orolig över att du har för mycket omkring dig. Inför morgondagen krävs koncentration...

Anonym sa...

Farsdagspresentförslag: Ge maken ett bidrag till din Bayswater! Lyllos honom att få ha en sådan vacker fru med den sådan vacker väska.

Linda K sa...

ullis: jag vet att prioritera ;)

gullan: ÅH vilket bra förslag!!!! Hurra, så får det bli!

Anna sa...

Kan inte låta bli att kontra med min lista inför morgondagen:
- Sovmorgon
- Smarrig frukost
- Taxi till Arlanda
- Shopping på Arlanda
- Flyg till Thailand... :-)

Linda K sa...

anna: you lucky bastard you! ;) Golfa så det ryker!

Anonym sa...

christmas countdown tycker jag låter mys!
och seriöst, ett bayswaterkonto, det ska jag oxå skaffa!
ps. hur gjorde du för att få rullande text i stellafönstret? snyggt!

Linda K sa...

linda: Ett väskkonto är ultimat! Fast det lär ta ett tag innan jag får ihop till My Precious, SÅ mycket godis äter jag inte... :S

Men! Kan inte skriva ut koden för rullande text, då postas inte min kommentar. Irritation. Kan maila den till dig? Eller denna långsökta förklaring:

skriv html-tag marquee sluttag text som ska rulla html-tag slash marquee sluttag.