söndag, augusti 20

Ett sanningens ord

Via Polly fick jag det bekräftat. Tack.

Det är dyrt att vara 34 år gammal. En undersökning från det brittiska finansföretaget Axa visar att 34-åringar gör av med mest pengar av alla. De spenderar omkring 35 000 kronor mer än andra, på nytt hus, större bil, bröllop eller bebisar. Läs vidare

Jag väljer att tolka det som att det inte är mitt fel. Det är bortom min kontroll. Ett virus som drabbar 72:orna i år. Inget att göra åt, go with the flow bara. Vilken lättnad.

Och ja, jag är 34.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att jag bara är 76:a då :D

Polly sa...

Tänk att jag faktiskt tänkte på just dig när jag läste det! ;P

Lindas trädgårdsblogg sa...

Hoppla. Och jag som skrev en shoppingblogg igår *träffad*

(fast jag har faktiskt inte fyllt än!)

:-)

Anonym sa...

ohmy - jag som strax blir 37 - tur för mig ;)

Linda K sa...

kattis: som in lillebror :)

polly: I bet u did :P

linda: men det är ju bra att ladda upp inför shoppingåret :)

hedgehog: nå, blir det nå bättre? :D