tisdag, januari 9

Famlar i mörker

Först tänkte jag skylla på denna ursäkt till kamera som tar så dassiga outfitsbilder. Men egentligen är det inte den som är problemet. Det är det otroligt kassa ljuset hemma. Det går ju för guds skull inte att uppbåda normalt ljus där när det är mörkt ute. Varde ljus skriker jag och möts av skymning. Inomhus. I gryningen. Absurt.

Gammelkameran jag tillfälligt har, efter at tha dödat min egen, funkar inte på jobbet, därav hemmasessionerna. Bara den här veckan hoppas jag. När maken kommer hem övertar jag helt sonika hans kamera.

Tack J förresten för inspiration till dagens outfit!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får helt enkelt bygga en fotostudio ;)

Minna sa...

Du får helt enkelt önska dig en ny i födelsedagspresse!

Anonym sa...

Din blogg är väldigt kul och personlig :D

Linda K sa...

hedgehog: jag har tänkt på det :D

minna: redan gjort! :D

anonymous: tack ska du ha!

Anonym sa...

Men det har vänt...Det är ljusare. Jag känner det :)

Linda K sa...

annie: inte hemma i min hall på morgonen morr mutter fräs ;)