torsdag, februari 1

Förskjutna planer

Hade en ambitiös idé att fotografera alla mina skor (till setet i Flickr) men så kom jag på att jag inte har någon kamera. Det får vänta. Jag har faktiskt ingen uppfattning om hur många det blir. Inte säker på om det är spännande eller läskigt. Fast jag innehar långt ifrån något rekord. Någonstans strax över medel för en normalt skotokig kvinna?

Just skor har jag lite svårt för att "H&M-köpa". Tycker att jag sliter snabbt på skor av bättre kvalitet, så pjuck från typ Skopunkten och liknande skulle antagligen falla sönder efter bara ett par användingar. Fuskskinn tycker jag dessutom är rätt otäckt, luktar plast.

Har ni tänkt på att man ju faktiskt får en, ofta snygg, låda till sina skor när man handlar? Lite lyxigt, tänk om man fick det till kläder också. Fast då skulle man nog drunkna bland dom.

6 kommentarer:

Anna sa...

mmm 2 nya står i hallen.

Linda K sa...

anna: trevligt! :)

Annie - PD sa...

Hehe, ja. Det är tur att jag har gjort några rensningar. Puh. Vad skor som har passerat in genom dessa dörrar...
Idag FYLLER väl du?? GRATTIS GRATTIS GRATTIS Linda :D
kram

Linda K sa...

annie: man villinte veta... tack söta! :D

Anonym sa...

Jag har också svårt för att "H&M-köpa" skor och håller mig borta ifrån Skopunkten och liknande. Skor i syntetmaterial fryser man fötterna av sig i på vintern och svettas floder i på sommaren.

Linda K sa...

nannis: japp, riktiga grejer ska det va! :)