måndag, augusti 6

Blandad kompott

Kommer på en massa småsaker som var för sig inte blir mycket till inlägg. Jag buntar ihop dom!

Vi tänker äta kräftor ikväll. Jag vet inte om det är att tjuvstarta, men det sktier vi i. Utomhus i kvällssolen. Min vita vecka är förresten över.

Den där inombordaren blev det inget med. Gud vi tackar dig.

Maken och jag pratade semester i morse. Vi har båda nästan lite dåligt samvete över längden på våra. Det känns som vi semestrar på övertid. Fusksemester? Ho ho.

Öh just ja, jag skulle ju plocka blåbär nu. Salut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åt årets första kräftor igårkväll. Svenska nykokta från Vättern, guud så gott det var!!! Men tror att jag kanske håller på och utvecklar en skaldjursallergi, magen gillade det inte... (trots avsaknad av snaps etc)

Linda K sa...

helenamariacecilia: våra var också mumma. och magen klagar än så länge inte :)