söndag, oktober 7

Börja lugnt och fint

Kolla det ser nästan ut som jag stickar.

15 kommentarer:

Minna sa...

ja, nästan faktiskt!

Linda K sa...

jag stickar mig en gördel!

Minna sa...

vad mysigt och svettigt och stickigt du kommer att få det!!!!

Polly sa...

Vad duktig du är! Ser skitproffsigt ut!

Annie - PD sa...

Vaddå? Är inte det där en stickning? Jag fattar inte... ;D

Åsa sa...

Love you! Blir på toppen humör så fort jag kommer hit. Superstickat!

Anonym sa...

Jag tänkte skriva att den där kan du ha om magen när det blir kallt. ser nu här nedanför att den är lite väl stor...

Linda K sa...

minna: bahule!

polly: takc, ja jag har ju hållt på med stickning ganska länge... :P

annie: jo en äkta pop-stickning! :D

stumpan: man tackar :)

nilla: om jag äter choklad dagligen till i vår kanske...

Sara sa...

Heja Linda K!

Linda K sa...

sara: tack :D

Anonym sa...

More clothes EVERY DAY! How much longer can you keep this up? :)

Anonym sa...

värsta handarbetsbloggen :)

Linda K sa...

bobk: what do you mean? Of course I wear clothes, otherwise this would be a nude blog.

hedgehog: tell me about it :P

Anonym sa...

LOL.....you KNOW what I mean! You have an addiction that is worse than drugs. They must know you by name in all the clothing stores! SHOP SHOP SHOP!

Linda K sa...

bobk: and that´s nice, isn´t it? :P