torsdag, december 6

Är du hon?

Idag fick jag en julklapp med posten. En liten Voodoll, Stella Posh. Hon är apcool, men hör här:

Stella Posh älskar att ha roligt! Hon vill dricka drinkar och dansa hela natten men är trött på inskränkta typer som tror att man inte är intelligent och framgångsrik bara för att man är snygg. Stella Posh finns alltid i de rätta sammanhangen och är grym på att shoppa. Hon har näsa för stil och detaljer och köper alltid det som är helt rätt. Killar dras till hennes charm och attityd. Hon skäms inte för att dejta en handfull heta hunkar på en gång.



Är du mer lik Stella än jag får du gärna adoptera henne. Med schysst motivering förstås!

14 kommentarer:

dddd sa...

Det låter ju precis som moi.

Not.

:O

Linda K sa...

miss kyd: ha ha ha, nä vem låter hon som, egentligen? ;D

Polly sa...

Jag älskar också att ha roligt! Tjohoo vad roligt jag älskar att ha det! Och jösses vad jag hade roligt när jag var ung! Stella, come to mama!

(en motivering, duger den?)

Anonym sa...

Va! Det är ju min presentation på Spray date... är du säker på att hon inte heter Camilla?? ;-)

Anonym sa...

Jag har vunnit en vadslagning för inte allt för länge sedan genom att hångla med fyra hunkar under samma utekväll (på samma uteställe) så visst borde jag kunna passa med denna lilla figur?

Anonym sa...

Hon e ju som mig, för jag e ju skitsnygg ;) HAHA! Kanse inte skitsnygg egentligen, men jag älskar att ha roligt och jag dyker oftast upp där man behöver liva upp stämningen och lockar lätt till skratt. Japp, jag behöver en stjärna (Stella) som sällskap. :)

Linda K sa...

polly: du har ju En karl att hångla med!

camilla, maria och alexandra: ni verkar alla värdiga, men mest chockat imponerad blir jag nog av megahångel-maria. stella är din! maila mig din adress så skickar jag den lilla bruttan :)

Anonym sa...

ööh.

kan man inte använda vodoodockan på de typer som är precis som stella posh?

Linda K sa...

benjamin: det är nog mer för att få egen styrka när man är en stella. hur så, känner du nån du skulle vilja plåga? ;)

Minna sa...

hahah, du borde skicka med den där roliga hångelboken till Maria som vi såg på Designtorget! Den skulle ju passa superbra! :D
Way to go girl

/those were the days...

Linda K sa...

minna: ha ha ha! givet :D

Anonym sa...

Fan, synd att hon redan var utdelad.

Du får motiveringen ändå, som fredagsnöje. Är tjejen som kan dejta tre killar samtidigt när jag är singel och har sällsynt i-landsproblem att välja melllan de, så det brukar eh,bli noll till slut. Men lite gratis fikor,middagar har man fått och dessutom gos.

Jag har totalt släpat hem 52 kg saker under mina 3,5 månader i Indien. Shoppa. Är direkt inga problem alls..

MiaShopping.com sa...

Jag fick också en och det finns ingen likhet förutom att hon är grym på att shoppa :)

Linda K sa...

angelica: hade jag fler skulel alal få :D

miashopping: ja där kände jag också ett rungande släktskap :D men jag har redan en liten voodoll (angel?) så jag lät denna gå.