torsdag, mars 6

Det var inte jag!






21 kommentarer:

Linda sa...

du är så söt du!

Lox sa...

Du är rolig, du. :D

Linda K sa...

linda och lox: ja jag är söt och rolig :)

Mie sa...

Jag är övertygad om att du (o bebisen) verkligen behövde den;)

Linda K sa...

mie: jag minns ingenting och förnekar allt!

Minna sa...

Åh vad smarrigt!!!!!!!!!! Lyllo dig som är gravid och får äta DAJM! ;P

Själv käkade jag just minestronesoppa och brände mig rejält på tungan. AJ!

Spiro sa...

Hihi, jobbigt med paparazzi på arbetsplatsen! ;o)

Linda K sa...

minna: förhoppningsvis bara 20 dagar till...

spiro: dom är efter mig hela tiden!

Anonym sa...

Det där kommer att vara jag om en sisådär 3-5 minuter beroende på hur snabbt hissen blir ledig...

Petra sa...

Men det var ju en tiny-pytte Dajm!
Men vilket utbud, jag blir avundsjuk, vi har bara Delicatobollar och Wasakncäken :-(

Anonym sa...

:D

Anonym sa...

Från veckans nummer av Se & Hör?

oahahaha - du är värd en Dajm efter att ha varit så ärlig ;)

Linda K sa...

molly: skynda skynda!

petra: stort utbud är inte alltid att föredra...

sara t: :)

hedgehog: den var go.

Anonym sa...

haha, har du lite att göra på jobbet idag? ;)

Anonym sa...

En sån där godisautomat skulle man haft i vardagsrummet... *snillet spekulerar*

Viveca sa...

Äsch det var ju bara en liten en! Jag blir ALLTID lurad att köpa de där dubbelsakerna. Dubbel-snickers, dubbeldajm, dubbel-mars....

Linda K sa...

emma: omigod! förenat med dödlig fetma :D

viveca: finns bara enkla i automaten :P

Solrosfrö sa...

*skratt* Ät du en dajm, eller varför inte två. Vi har fått en låda nyttigt godis till oss idag på jobbet. Blogginlägg med länk kommer :-)

Linda K sa...

jessika: stabil!

Anonym sa...

Tänk att man aldrig kan få äta Dajm ifred! Men det är helt okej Linda, du förtjänade den där.

Linda K sa...

alexia: tack!