lördag, mars 1

Tjöta

Sånt jag obsessar över och som ni är kräktrötta på att läsa om:
  • Mina nya glasögon som ska hämtas hos optikern den 10 mars. Oiii jag längtar!
  • Magen. Farao vad tjatigt, men den är ju allt jag ser nu för tiden. Håll ut, om några veckor är den ett minne blott, och då kan jag börja obsessa om bebis istället.
  • Avsaknaden av jeans och allmän figursyddhet. Jag längtar efter min garderob så jag blir tårögd.
  • Köpstoppet. Tragiskt men sant. Tänk om jag löper fullkomligt amok sen?
  • Bloppisen. Men den är ju så trevlig.
  • Vad har jag glömt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så himla fin i din mage! Men jag förstår att den kan vara lite ivägen och att man längtar efter sin gamla kropp ibland!

Var det Oscar Magnusson-bågar som du beställt? Jag provade ett par sådana i tisdags, otroligt smidiga och fina!

Ha det riktigt gott!
Kram!

Linda K sa...

linaemilia: tror eller ej, det var gina tricot! provade också OM-bågarna men dom jag bestämde mig för är mindre och nättare, mer damanpassade.

tack söta, kram! :)