torsdag, mars 5

Skit på dej

WTF! kommer hem från dagishämt och ser att det är upptaget på toaletten. Bonussonen tänker jag först. Men hör sen att han är på övervåningen. Det spolar, men ingen kommer ut. Så spolar det igen, och efter en stund går toalettdörren upp. Ut kommer... elektrikern. Och säger Hejsan. Vilket väder vi har fått!

Vaf*n, dom har ju en mugg ute! Vill inte ha sånt besök, tack så mycket. Dessutom har han, för att tala klarspråk, tokskitit (därav dubbelspolningen, I suppose). Det luktar apa. Så är det vatten överallt, som om han stänkt allt han kunnat när han tvättade händerna. Och ja, han har lämnat spår. Men låt oss inte gå in på det, jag mår redan illa.

Jag blev så paff att jag inte sa nåt. Men f*n om han gör om det!

16 kommentarer:

Annie - PD sa...

Hmm, undrar vad de lånar mer när ni inte är hemma? Säg till direkt för det är inte okej...! Grrr...

anna of sweden sa...

Urk! :S

Anonym sa...

Men hur tänkte han här?! :/

Linda K sa...

annie: hittar honom väl på en tupplur i vår säng snart... :(

anna: precis!

anna krimskrams: inte alls? :P

Anonym sa...

du får anpassa toaletten till din kära elektriker. eluttag+avklippt skarvsladd=elektriska toastolen! Det blir klart en miljö han är van vid.

tant t sa...

Gaaah, en rak höger nästa gång! Det är ju raka rör som gäller vid samtal med män ;)

Anonym sa...

...men tänk stackars elektrikern... om toan där ute är en sån där portabel historia så vill man ju inte gärna göra nr 2 där.. så han smyger in... o precis när han insett att det kommer bli svårt att dölja så hör han att du kommer hem!

...fast fortfarande inte helt ok :S

Linda K sa...

2 systrar: ;D

tant t: precis. jag blev så paff bara :O

ulrika: jag skiter (hö hö) i var han vill och inte vill göra nr 2, det ska inte ske hemma hos oss :P

Anonym sa...

Det där har hänt hos mig med, man dör alltså - andras bajlukt är värre och mycket äckligare!

Anonym sa...

eh - det var ju jag ;)

Linda K sa...

hedgehog: urk...

sagt o gjort sa...

Men vidriga männsika. Jag hade en apjobbig målare här i höstas som bara pratade och pratade och gjorde ingenting. När han äntligen var färdig, lånar han min toa. Och ja, även han tokskiter. Och jag bor på 25 kvm. Då är det inget man gör diskret. Jag blev rabiat och skrubbade som en tok. uuuuuuuuä

Linda K sa...

picaflor: iiuuu. han kunde åtminstone ha frågat, eller sagt hoppas det var ok efteråt!

Viveca sa...

*kräks*

anna sa...

nää! han kunde verkligen ha frågat. och han kunde framför allt HA STÄDAT EFTER SIG. blä.

Linda K sa...

viveca: samma här.

fru a: äckelpäckel!