söndag, december 13

Jag äger

Och tredje budgivningen satt som en smäck, thank you very much.

8 kommentarer:

Annie - PD sa...

Vad blev det?! :D Louboutins?
Jag såg dessa och tänkte på dig :)
http://www.kaplans.se/kaplans/AuctionArt.aspx?vId=578816&plT=53610773&AuktID=1890

Linda K sa...

annie: nej inte den här gången! men jag har faktiskt ett par såna på g också :D

Översättarhelena sa...

Får jag vara så fräck och fråga hur din satinjacka från Resteröds är i storleken? Det finns nämligen en sån i svart på Tradera just nu, men den är i medium, så jag hoppas på att de är väldigt små i storlekarna :)

Linda K sa...

ö-helena: inte fräckt alls, jag har en medium. skulle säga att det är en ganska nätt medium ja :)

Översättarhelena sa...

Tackar och niger! Då får det bli ett bud på den i morgon.

Linda K sa...

ö-helena: håller tummarna!

Översättarhelena sa...

Tack tack. Is i magen är det som gäller :)

Linda K sa...

ö-helena: :D