onsdag, april 28

En tusenlapp senare


Jaha, här står jag i en hiss och ser kaxig ut.

8 kommentarer:

Peace in mind sa...

Jag ville tillägga...cool och kaxig...och skitsnygg i håret!

Alexandra sa...

Jättesnygg i håret (no surprise there), men det överskuggas för mig lite av väskan. VÄSKAN! Är det inte en Mabel? Har jag glömt att du har en Mabel? Kan man glömma sådant..?

Nu känner jag mig lite förbryllad. Och materialistisk.

Sara sa...

värsta snygg! Jackan, är det den där som du hade problem med för något år sen? Dagmar? Eller hur var det?

Linda K sa...

pim: och du har ny och fin bild! :)

sexy lexy : jo men visst har jag en mabel! den är naggande :)

/från en material girl till en annan

hedgehog: precis. den sprack i en söm och det tog sin tid att få det åtgärdat. men nu så :)

Åsa sa...

och skitsnygg i håret!

Unknown sa...

mmm...fina Linda.
gillar verkligen färgskalan i dag!
och så fick jag ett sug att låna mammas Roxanne ett tag...ja?

Camilla sa...

du är så snygg, så snygg!!

Linda K sa...

flicka: tusen!

skåneanna: :*D

linda: computer sys YES!

camilla: gulle dej!