måndag, juni 7

Det blir en blodig sommar


10 kommentarer:

Linda K sa...

skåneanna: tackar tackar :)

hannah sa...

Jag är mitt i boxen. Pausar lite. blev för engelskt och för mycket. för mig.

(har läst läääänge, sen en 33årings liv och lustar, detta är min fötsta kommentar :) så hej!)

Linda K sa...

hannah: Hej! vad kul. jag kan tänka mig att jag också tar en bok då och då :)

Annika sa...

Jag säger samma som SkåneAnna jag. Slurp! och så var de slut.

Åsa sa...

Härligt! Fast om du köpt de lite större pocketarna hade du fått Alex...eh Eric på framsidan av en av dem...;)

Missy sa...

Åhå! Minsann! Summer, bloody summer ;-)

Linda K sa...

annika: :*)

flicka: damn!

missy: absofuckinglutley!

Elinen sa...

oh, jag har den senaste liggande på posten och väntar på mig för tydligen gick den inte in genom mitt brevinkast. Det måste ju betyda att den är jättetjock! Mer läsning för mig. \o/

Men lyllo lyllo du som har alla framför dig. =)

Bina sa...

Jag är lite avis att du har dessa framför dig. Jag slukade dem i höstas och väntar på att den nya ska landa i min bokhandel (vägrar näthandla böcker i den mån det går, eftersom jag älskar att hänga i riktigt bra välsorterad bokhandlar med kunnig personal)

Linda K sa...

elinen: det låter väl bra :D

bina: det låter ju OCKSÅ bra :D