fredag, december 3

Nyfiken i en strut

Jag begav mig ikväll till mitt lilla Åhlens för att inhandla klänningen. Igen. Till en kompis. Det har hängt ett gäng där hur länge som helst. Nu var alla slut! Och jag kan inte låta bli att egotrippat undra: har jag påverkat? Eller är det en ren slump att klänningarna efter mitt tips inom loppet av några dagar var puts väck?

Så, miniundersökning: Är det någon som läser här som införskaffat sidenklänningen på Åhlens efter att ha skådat mitt stylingtips?

5 kommentarer:

Linda sa...

Jorå det stämmer det. Men i Eskilstuna var den inte på rean, men den fick följa med hem ändå!
Tack för en härlig blogg med mycket inlägg ;-))
www.vackravansinnigvardag.blogspot.com

Linda K sa...

linda: då blir jag lite mallig :D tack tack tack!

Lena sa...

Jag var faktiskt där för att spana på den, men då var den redan slut

Linda K sa...

lena: rykande åtgång!

Librarybeth sa...

Och jag glädjer å mina okända klänningssugna systrars vägnar! Happiness till dem!! Mange tak för din bulvantjänst.