onsdag, januari 12

Apropå dagens bralla

Kan inte låta bli att le (i mjugg?) när jag läser följande på en blogg:

... jag var därför bland de första att rycka tag i de röda skinnbyxor som just nu finns i butik hos H&M. De satt precis som jag ville men varför, varför, varför har de gjort en trekvartslång modell med dragkedjeslits??! Det var inte något för mig och jag dömer dem härmed till en framtid på reastången och svär på att de kommer att hänga där redan innan jul då jag inte tror de kommer sälja särskilt bra.

Inte riktigt så, vännen. Hopplöst slut i alla butiker. Sålda på Tradera till överpris. Jag älskar att dom inte är hellånga och jag älskar dragkedjan. Tur att smaken är som baken!



Bralla - men inte för alla.


3 kommentarer:

Anna sa...

den är apsnygg!!
och du bär upp den som ingen annan!!

Vesnas vardag sa...

Älskar mina röda, vill inte pressa mig in i dem...så jag väntar ivrigt på resultat. :-) Lånar din bild.

Linda K sa...

anna: gulle!

vv: you go :D