tisdag, januari 11

Det messar det messar vem kan det vara?

Det finns dom som nonchalant gäspar och väntar en stund med att kolla när det sms-plingar till i deras mobiler. Jag tillhör inte den skaran. Jag blir lite pirrig och måste kolla direkt. För det mesta är det Lindex som meddelar att jag är speciell och därför får rabatt när jag handlar nylonstrumpor.

Nyss plingplongade det till. Oh vad kan det vara? Inte Lindex väl, dom hörde ju av sig för några dagar sen. Kan det vara nån kompis? Kanske ett paket som är på väg?

Njet. Det var min tandläkare som påminde om min tid hos honom i morgon. Darn.

6 kommentarer:

Charlotta sa...

Sån är jag också. Pinsammast är det dock när man hastigt rycker upp telefonen på buss eller tåg eller så men någon annan hade samma sms-signal. Man känner sej så ratad då..haha

Minna sa...

Jag kollar också direkt.
Men, jag försöka hålla regeln att om jag sitter med Jack och myser eller om vi pratar eller leker - då avbryter jag inte. Då får smset vänta.

Birgitta sa...

Jag kastade mig nyss över mobilen i hopp om att det skulle vara sonen, som är på skidresa med kompisarna, som ville säga sin mamma något å så va det Nokia som tipsade om nya produkter:(

Linda K sa...

charlotta: ha ha, ja och det händer pinsamt ofta :D

minna: helt rätt!

birgitta: ungefär som lindex...

Anna sa...

jag k a s t a r mig.
blir galen på dom som inte svarar omedelbums på mess också!

Linda K sa...

anna: :D