fredag, september 2

... ja just det

Efter att ha suttit och väntat en kvart på en person som jag bokat möte med ringde jag upp personen. Som alltså inte dykt upp.

- Hej, sa jag.
- Hej, svarade personen. Kan jag ringa upp dig om en halvtimme, jag är upptagen.

Ja du är upptagen i ett möte med mig. Som du inte kom till, men som jag ödslade tid på att sitta och vänta i onödan. Irritation på det på en skala? Jag sätter en 6:a.

UPDATE: Personen dök upp och bad om ursäkt, och så hade vi ett bra möte ändå. Dom där forskarna...

6 kommentarer:

Anonym sa...

10:a skulle jag sätta....:)
/Barbro

Anonym sa...

mäh, samma dag som du haft frukostseminariet "jäkla människa" också;)

Trevlig helg iaf

anna

Peace in mind sa...

Du är så jäkla tolerant. En sexa? Puss.

Linda K sa...

barbro: det är fredag trots allt :)

anonym: ha ha ha, eller hur :D

pim: fredagsfeeling vetu :) puss!

Ina sa...

Lätt en 8!

Linda K sa...

ina: ;)