måndag, januari 2

Om man skulle ta och bli en friskus

Okej, här kommer lite anti-Jante. För jag var på ett lunchpass på Friskis&Svettis. Och efter passet kom en instruktör fram till mig och frågade om jag var Friskis-ledare. Nej det var jag ju inte. 

- Har du funderat på att söka? Vi behöver ledare. Det syns att du tycker det är kul, det lyser om dig när när du tränar. 

Jag har faktiskt funderat på det. Tänkt att det skulle vara himla roligt och inspirerande. Sen är det så lätt att tänka men oj jag har ju småbarn hur ska jag hinna med det då? Nu blev jag iallafall så glad och peppad av det hon sa att jag tänker gå på ett informationstillfälle senare i januari. För att få veta mer.

#litenervösmenpeppadockså

17 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Oj, coolt! Headhuntad till friskus. Klart du hinner med det! Om du vill alltså. Du ska ju ändå träna, liksom.

Malin sa...

Jättekul! Jag känner småbarnsmammor som är ledare.

Minna sa...

KUL!!!

Garderobenmin sa...

Heja! Kul med oväntad boost!

Atomflickan sa...

Hurra! Det är jättekul! Tror att du skulle passa jättebra till det.

Laila och Johan sa...

Åååh! Roligt!

Anna | Tillvaron.se sa...

Jag är Friskis-funkis, visserligen i Östersund, men still: jag rekommenderar å det varmaste!

mis(s)match sa...

Jag har varit ledare och tränare inom idrott i många år o kan bara rekommendera att testa iallafall. Hinner man sedan inte så hinner man inte. värre än så är det inte!

Linda sa...

Låter ju grymt kul! :) Man förlorar ju inget på att testa;)

Anonym sa...

Klart du ska!! Kör hårt!

//Linda

Anna sa...

Jag fick samma fråga för ett år sedan och sa ja trots 2 små barn och ett heltidsjobb som kräver 110% och jag har aldrig ångrat mig! Det är så kul och energigivande och dessutom kan man aldrig hoppa över träningen. Kör!

Vesnas vardag sa...

Kul! :)

Linda K sa...

alla: nu blir jag ännu mer sugen! :)

Anonym sa...

You go girl! Hälsar FriskisPernilla i Övik

Linda K sa...

pernilla: :)

Anna sa...

gört!
det är kalaskul!

Linda K sa...

anna: mmm, rätt sugen :)