torsdag, februari 21

Altewai Saome FTW

Jag tycker mig se relativt nyhajpade märket Altewai Saome här och var på kända personer (typ modebloggare) och tycker att plaggen ofta ser coola ut. I´d like a piece of that, tänker jag mig. Ett plagg som inte är för flippat men ändå trevligt. Till överkomligt pris. Ni hajar.

Så jag har hängt lite på traderor och blockar men inte hittat nåt. Förrän nu. Igår kickade jag som vanligt äss och tog hem budgivningen (snälla människor, hur lägger ni era bud egentligen? Ja, fast det ska jag väl bara vara väldigt tacksam för). Grå blus med en twist - vad kan gå fel? Inget, hoppas jag. 

Hur man uttalar Altewai Saome? Det låter jag vara osagt...


3 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Grattis, bra analys där! Altevaj Saome....gissar jag på ;-)

Anonym sa...

Hur gör du ? Jag brukar förlora :( ewac

Unknown sa...

liten: vi kör på det :)

ewac: man lägger in dödsstöten precis i slutsekunderna!