fredag, februari 15

Fast kanske helst i gult

Acne vs H&M

På H&M såg jag den här tröjan. Och kom givetvis genast att tänka på originalet från Acne. Provade  H&M-varianten. Och kalla mig nu gärna och med rättvisa märkesbög (?) men jag kan liksom inte tänka att det blir bra med en tröja för 199 kronor som delvis innehåller polyester. Mitt resonemang äro att tröjor från H&M  är sällan funkis, ibland undantaget om dom kommer från Trend. Resultatet är att jag nu tänker intensivt på Acne-varianten, och gud vet hur det kommer att sluta.

3 kommentarer:

Monica Bengtsson sa...

Jag köpte en liknande på Lager 157 för ett tag sedan.
100 % bomull av märket Bondelid.
Den fanns i många färger, men jag är osäker på om den fanns i gult?
Själv valde jag en feg grå färg...
Tack för en trevlig blogg!
Monica

Unknown sa...

minica: grått är flått! tack vad glad jag blir :)

linda sa...

Fina båda!! Själv är jag lite småsur på Acne, senaste tröjorna har blivit rejält noppiga, morr. Btw, you rock!

// Linda