lördag, februari 2

Fölse

Jag har blivit så fint firad av familjen på morgonen.


Av dottern fick jag en teckning som föreställer en lavasprutande vulkan. Sonen gav mig sin allra finaste teckning på den där trollgubben som jag fortfarande inte riktigt har fattat vem det är men som jag såklart älskar för att han har ritat den. Och hurra, maken och jag ska se Olle Ljungström på  Södra teatern i vår! Och innan går vi på "Den gamla damen" och dinerar. Han tyckte namnet på restaurangen passar mig bra...

Tack fina familj!

6 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Haha, jag trodde teckningen från dottern var en bild på pommes frites och tyckte det var oerhört avancerat att ha ritat en liten knyck på påsen. :)

Nilla sa...

http://knowyourmeme.com/memes/trollface-coolface-problem

Nilla sa...

Grattis på födelsedagen!

Evelinas blogg sa...

http://www.youtube.com/watch?v=v1PBptSDIh8 Trolololololooo! :) Snyggt troll face med snygg musik till! Grattis på födelsedagen!

Unknown sa...

hanna: ha ha, ja det är nog fritt fram för tolkning :)

alla: tackar. ja trollet ja :)

Linda K sa...

skåneanna: tack :)