söndag, augusti 3

Je t'aime den hära boken alltså

Under min uttråkade jobbvecka mitt i semestern klickade jag hem en enorm Louis Vuitton-bok från Amazon. Louis Vuitton city bags: the natural history. Den kom i dagarna (i en enorm postsäck, ehm?). Och jag vill säga detta, efter att ha bläddrat knappt en femtedel in i boken: är du en lika väskälskande person med dragning åt det louisvuittonska - skaffa denna bok! Det är ren och skär porr för den väskdyrkande. Det finns packlistor. Det finns beskrivningar på vad som ryms i Alma, Pochette och i Neverfull (har inte hunnit till Noe än). Det finns bilder och historia. Det finns SÅ. MYCKET.

Post it-lapparna exploderar här hemma. Jag säger som den överspända och överstylade modebloggerskan: JAG KOMMER ATT BO I DEN HÄR BOKEN DE NÄRMASTE 10 ÅREN!






3 kommentarer:

Jessica E sa...

Åh!! Jag säger bara ÅH!!!! Vill ha!

Är lite nyfiken på vad du skriver på post-it lapparna :-D?


Miss Upsey Daisy sa...

Du och jag Linda och post-it lapps peppen.

Jag kan inte med ord beskriva kärlekn till dessa små lappar.

Det som porr. mmm.

Unknown sa...

jessica e: ha ha jag blev så exalterad att jag blev tvungen att kopiera en lista :D och så måste jag ju märka ut sidor som bör märkas ut. nästa alla med andra ord ;D

miss ud: du och jag ud, du och jag! och post it:arna!